SIKÇA SORULAN SORULAR

Nasıl bilet satın alabilirim?

Biletlerinizi;

  • Varan web sitesinden sitesinden,
  • Otogarlar veya şehir içinde Varan bilet satış noktalarından,
  • Çağrı merkezimizden satın alabilirsiniz.

Bilet üzerinde değişiklik yapabilir mi?

Satın alınmış bilette değişiklik yapılamaz. Değişiklik biletin açık bilete çevrilmesi veya talebe göre yeni bilet düzenlenmesi ile mümkün olacaktır.

Satın aldığım bileti iptal etmek istiyorum, nasıl iptal edebilirim?

Biletlerler seferden 24 saat öncesine kadar iptal edilebilir. Seferinize 24 saat ve daha az süre kaldığı durumda biletiniz iptal edilemez, 6 ay boyunca kullanabileceğiniz şekilde açık bilete dönüştürülür.

Seferim iptal oldu ne yapmam gerekiyor?

İptal olan seferlerde yolcu hareket saatine en yakın sefere yönlendirilir, en yakın seferin uygun olmaması halinde biletiniz 6 ay geçerli açık bilete dönüştürülmekte veya bilet ücreti iadesi yapılmaktadır. Şube ya da otogardan alınan biletlerde bütün işlemler yine şube ya da otogardan yapılır.

Rezervasyon nasıl yapabilirim?

Varan web sitesi web sitesi veya çağrı merkezimizden bilet rezervasyonu yapılabilir.

Rezervasyonu nasıl bilete dönüştürebilirim?

Rezervasyonlar Varan web sitesi, çağrı merkezi veya bilet satış noktaları üzerinden bilete dönüştürülebilir.

Rezervasyonu bilete en geç ne zaman dönüştürebilirim?

Rezervasyonlar maksimum 15 gün ile sınırlıdır. 15 günü aşan tarihlere rezervasyon yapılamaz.

Rezervasyonda adet sınırı var mı?

Bir kişi günlük 1 sefere en fazla 5 bilet, aylık 4 sefere en fazla 10 bilete kadar rezervasyon yapılabilir.

Açık bileti iptal etmek istiyorum, nasıl iptal edebilirim?

Açık bilet üzerinde iptal işlemi yapılamamaktadır.

Açık biletimi en son ne zaman kullanabilirim?

Açık bilet 6 ay geçerlidir. Açık bilet işlem tarihini takip eden 6 ay boyunca kullanılabilir.

Açık biletim, satın almak istediğim bilet bedelini karşılamıyor, biletimi nasıl kullanabilirim?

Açık biletinizin, satın almak istediğiniz bilet bedelini karşılamadığı durumda kalan kısmını nakit ya da kredi/banka kartıyla ödeyebilirsiniz.

Değerli eşyalarımı bagaja koymam gerekiyor mu?

Değerli kişisel eşyalar otobüs bagajlarında taşınmamaktadır. Yolcularımızın, değerli eşyalarını gerek seyahat esnasında gerekse molalarda yanlarına alması gerekmektedir.

Bagajım hasar alırsa ne yapmam gerekiyor?

Teker veya kulp kırılması, yırtılması ve içinde eşya eksilmesi gibi durumlarda, tutanak tutularak Varan çağrı merkezini aranıp seyahat bileti, bagaj kuponu, kimlik, tamir faturası(hasar halinde), fotoğraf(hasar halinde), alış faturasını iletmesi gerekmektedir.

Bagaj fişi almadım bagajım kayboldu ne yapmam gerekiyor?

Bagaj fişi olmayan bagajların sorumluluğu yolcuya aittir.

Evcil hayvan ile seyahat koşulları nedir?

Aşı karneli kedi, köpek (tehlike arz edenler hariç) ve kuş (saka, muhabbet kuşu veya kanarya) gibi evcil hayvan dostlarımız, 23x30x40 cm’den küçük ve kilitli kafeslerinde olmak koşulu ile hayvan sahibi ile birlikte otobüs içinde seyahat edebilirler. Evcil hayvanınız ister kafesi ile kucakta veya atın alınan koltuğun önünde veya satın alacağınız yan koltukta yolculuk yapabilir. İlgili şartları sağlamayan evcil hayvanlar, veteriner kontrolünde uyutularak, özel kafeslerinde, muvaffakatname imzalanması şartı ile ve yalnızca bagaj alanında taşınabilir. Aksi durumda, hayvan sağlığı ve diğer yolcularımızın güvenliği için ulaşımı sağlamama insiyatifi firmamıza aittir.

Evcil hayvanınıza ait sağlık belgesi ve aşı kâğıdı gibi evrakları mutlaka yanınızda bulundurulmasu ve sorulduğunda görevlilere gösterilmesi zorunluluktur. Tüm yolcuların ve evcil hayvanların konforlu bir yolculuk geçirebilmesi için kediyle köpeği ya da kediyle kuşu aynı otobüste taşınamamaktadır. Köpekle kuşu ise birbirlerine mümkün olan en uzak mesafede taşımak için gerektiği durumda koltuğunuzu değiştirilebilir.

Engelli yolcu bileti hakkında bilgi alabilir miyim?

%40 ve üzeri engeli bulunan yolcular 20 koltuğa kadar olan taşıtlar için 1 kişiye, 20 koltuktan fazla koltuğa sahip taşıtlar için ise en fazla 2 kişiye bilet bedeli üzerinden (Ulaştırma Bakanlığı’nın belirlemiş olduğu tavan fiyatı üzerinden) )%40 , bu sayıyı aşan yolcular için %30 indirim düzenlenir. Yolcunun biletini alırken ilgili durumunu gösteren bir kimlik veya belgeyi bilet satış ofisimizdeki personelimize ibraz etmeleri gerekmektedir.

İnternet sitesi veya mobil uygulamalarda engelli indiriminden faydalanabiliyor muyum?

Engelli bilet indirimi yalnız otogar ve bilet satış noktalarında uygulanabilmektedir.

Çocuk yolcu için herhangi bir indirim var mı?

6-12 yaş arası çocuk yolcularımıza bilet bedeli üzerinden (Ulaştırma Bakanlığı’nın belirlemiş olduğu tavan fiyatı üzerinden) %30 indirim düzenlenir. İndirimli bilet talep eden ebeveynin çocuk yolcuya ait kimliği bilet satış ofisimizdeki personelimize ibraz etmesi gerekmektedir. Çocuk yolcu bilet indirimi yalnızca otogar ve bilet satış noktalarında uygulanabilmektedir.

POPÜLER SEFERLERİMİZ

İSTANBUL
ANKARA
Otobüs Bileti
İZMİR
BURSA
Otobüs Bileti
KUŞADASI
İZMİR
Otobüs Bileti
İSTANBUL
İZMİR
Otobüs Bileti
AFYON
BURSA
Otobüs Bileti
DİDİM
İSTANBUL
Otobüs Bileti
YENİLİKLER, SEYAHAT BİLGİLERİ VE DİLEDİĞİNİZ HERŞEYDEN ANINDA HABERDAR OLMAK İÇİN
BİZİ TAKİPTE KALIN
Mobile